Home » , , , , , » Hjælp, jeg er en fisk (2000) Play Movie

Hjælp, jeg er en fisk (2000) Play Movie

Full Movie Streaming Hjælp, jeg er en fisk in High Quality. Watch Streaming Hjælp, jeg er en fisk in HD Video. Play Streaming Hjælp, jeg er en fisk in Best Quality. Online Streaming Hjælp, jeg er en fisk in High Quality Video. Download Full Hjælp, jeg er en fisk in HD Format.


You can view an extensive beskrivelse af Hjælp, jeg er en fisk nedenfor:
  • Original titel : Hjælp, jeg er en fisk
  • Film titel : Hjælp, jeg er en fisk
  • År for film : 2000
  • Genrer af film : Eventyr, Animation, Komedie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2000-10-06
  • Virksomheder af film : TV2 Danmark,
  • Landene i film : Denmark, Ireland, Germany,
  • Sprog af film : Dansk, English, Italiano, Norsk,
  • Varighed film : 72 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.3
  • Youtube ID film : 0hnAtWzSIvg
  • Oversættelse af film : PL,FI,EN,NO,FR,SV,IT,NL,DA,RU,HU,HE,PT,DE,PT,ES,TR,
  • Cast af film :Alan Rickman (Joe (voice)), David Bateson (Shark), Pauline Newstone (Aunt Anna), Teryl Rothery (Lisa / The Mother), Terry Jones (Professor MacKrill (voice)), Morten Kern Nielsen (), Louise Fribo (Sasha), Aaron Paul (Chuck), Paprika Steen (Moderen (voice)), Jeff Pace (Fly)

0168856

Hjælp, jeg er en fisk method to stay film excreted by TV2 Danmark, using beskrivelse af filmen er "En fejlslagen fisketur bringer de tre børn Svip, Stella og Plum på afveje. De havner hos den mystiske Professor Mac Krell, som har opfundet en eliksir, der gør det muligt for mennesker at leve under vand. Stella kommer til at drikke af eliksiren, og straks forvandles hun til en søstjerne. For at redde hende må de to andre følge efter - Plum som vandman og Svip som fisk. De har nøgagtig 48 timer til at finde Stella og modgiften. Hvis ikke, vil de forblive fisk for evigt...". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste quality of sound and greatest bedste skuespillere.

You are now and where you will be ur : Hjælp, jeg er en fisk fra TV2 Danmark, in Best Quality feeling that will likely be udgivet your land. In getting favoritter øjeblikkeligt film, inside of the skub of a switch! A ubegrænset amount of båndbredde og indhold til at streame, ur what you require, when you wish!

... Full Streaming Hjælp, jeg er en fisk in Top Video Format 1080p ....




Storyboard : Dan Harder, Visual Effects : José Antonio García Villameriel, Editor : Per Risager, Additional Dialogue : Tracy J. Brown, Screenplay : Stefan Fjeldmark, Director : Stefan Fjeldmark, Producer : Eberhard Junkersdorf, Executive Producer : Christoph Sieciechowicz, Executive Producer : Harro von Have, Producer : Russell Boland, Animation : Padraig Collins, Producer : Anders Mastrup, Screenplay : John Stefan Olsen, Executive Producer : Gerry Shirren, Animation Manager : Carlos Zapater, Original Music Composer : Søren Hyldgaard, Screenplay : Karsten Kiilerich, Director : Greg Manwaring, Director : Michael Hegner
Sikker, nu du kan se film forbundet med Hjælp, jeg er en fisk fuldt længde og har den hyperlink til dette film Hjælp, jeg er en fisk in Top Quality.


Tags: parents kids relationship, fish, transformation, house, mad scientist, underwater,

You've just seen the movie categories Animation / Drama / Familie / Fantasy / Komedie / Scifi titled Hjælp, jeg er en fisk (2000) Play Movie. You can bookmark this page with the URL https://filmmedpasser.blogspot.com/2017/08/hjlp-jeg-er-en-fisk-2000-play-movie.html. Thank you!
Hjælp, jeg er en fisk (2000) Play Movie 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Film Med Dirch Passer - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger