Home » , , , » Kongen og Jeg (1999) Full Streaming

Kongen og Jeg (1999) Full Streaming

Watch Full Movie Kongen og Jeg in High Quality Video. Download Movie Kongen og Jeg in Top Quality. Full Movie Streaming Kongen og Jeg in HD Format. Download Full Kongen og Jeg in HD Quality. Watch Streaming Kongen og Jeg in Top Video Format.


You can understand an extensive beskrivelse af Kongen og Jeg nedenfor:
  • Original titel : The King and I
  • Film titel : Kongen og Jeg
  • År for film : 1999
  • Genrer af film : Animation, Drama, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1999-03-19
  • Virksomheder af film : Rankin/Bass Productions, Warner Bros. Animation, NEST Family Entertainment, Rich Animation Studios, Warner Bros., Morgan Creek Productions,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 90 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 5
  • Youtube ID film : UijESPmAfFw
  • Oversættelse af film : IT,EN,FR,DE,DA,HE,ES,
  • Aktører film :Miranda Richardson (Anna Leonowens (voice)), Kenny Baker (Captain Orton (voice)), Ed Trotta (Sir Edward's Captain (voice)), Darrell Hammond (Master Little (voice)), Adam Wylie (Louis Leonowens (voice)), Sean Smith (Sir Edward Ramsay (voice)), Christiane Noll (Anna Leonowens (singing voice)), Martin Vidnovic (The King of Siam (voice)), Ian Richardson (The Kralahome (voice))
En charmerende familie. En stærk kvinde. En god konge. Og en ond, ond minister...

0160429

Kongen og Jeg is the very best film created by Rankin/Bass Productions, Warner Bros. Animation, NEST Family Entertainment, Rich Animation Studios, Warner Bros., Morgan Creek Productions, possessing a beskrivelse af filmen er "Da den britiske læreinde Anna Leonowens i midten af 1800-tallet ankommer til Siam for at give den kongelige familie en vestlig uddannelse, må kongen af Siam ligesom resten af den kongelige familie straks overgive sig til denne uafhængige, utraditionelle og stærke kvinde. Kongen bliver ligefrem forelsket. Men samtidig har den onde minister Kralahome en plan: Anna skal hjælpe ham med at overtage tronen fra den godhjertet konge...". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste sound quality and finest bedste skuespillere.

The moment i første learn about denne film er jeg ikke helt sikker if I prefer this specific idé or do not. Efter at have set det I'll just use to convey that really like. I highly recommend denne film for the ones who that the genre Animation, Drama, Familie, . Count on ur det gratis by merely klikke a button og tilmeld, as possible ur numerous nyeste filmtitler without cost.

... Play Movie Kongen og Jeg in High Definition Quality 1080p ....




Director : Richard Rich, Production Design : Helena Collins-Liuag, Producer : Peter Bakalian, Producer : James G. Robinson, Screenplay : David Seidler, Animation : Craig R. Maras, Additional Dialogue : Brian Nissen, Casting : Geoffrey Johnson, Screenplay : Jacqueline Feather, Editor : Paul Murphy, Screenplay : Peter Bakalian, Casting : Vincent Liff, Editor : Joe Campana
Ja, nu du kan se film af Kongen og Jeg helt længde og tilegne den hyperlink til dette movie Kongen og Jeg in High Definition Format.


Tags: musical, king, school teacher, siam,

You've just seen the movie categories Action / Familie / Fantasy / Komedie titled Kongen og Jeg (1999) Full Streaming. You can bookmark this page with the URL https://filmmedpasser.blogspot.com/2016/04/kongen-og-jeg-1999-full-streaming.html. Thank you!
Kongen og Jeg (1999) Full Streaming 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Film Med Dirch Passer - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger